האם פגישת אונליין עם פסיכולוג זה יעיל?

 

טיפול הוא דבר חשוב למיליוני אנשים ברחבי העולם. קיים מגוון של רב סיבות לפנייתם של האנשים לייעוץ פסיכולוגי. אנשים זקוקים לעזרה בהתמודדות עם בעיות החרדה או הדיכאון.
תרפיה רגילה, כמו גם התרפיה האנונימית, הינה הכרחית לבני אדם לעזרה בבעיות הקשורות במערכות היחסית, שימוש בסמים והפרעות אכילה. טיפול פסיכולוגי בזמן הנכון עוזר לאנשים רבים להגיע לרמת חיים חדשה שלא היה ניתן להשיגה בעבר.

כיום, אנשים נוטים יותר להשתמש בשיחות וידאו או התכתבויות אנונימיות לצורך ייעוץ טיפולי עם הפסיכולוג.
לבירור הדברים, טיפול באמצעות שיחות ווידאו הינו סוג של טיפול פסיכולוגי אונליין בו המטופלים מתקשרים בעזרת שיחות ווידאו אנונימיות עם המטפל. ישנם אנשים הקוראים לטיפול מסוג זה סקייפ (( Skype תרפיה.
הסיבה בעקבותיה המונח “סקייפ- תרפיה” הפך למונח כללי המסמל את הטיפול האונליין, היא מאחר וסקייפ מהווה תשתית אינטרנטית נפוצה למתן מפגשי ווידאו למשתמשים בו.

חלק מהאנשים מתקשים לגשת לטיפול אישי המסורתי. לפעמים זה נובע מהמצב הכלכלי הירוד. במקרים אחרים אנשים מרגישים לא בנוח או מחוסרי פרטיות מתוך הפחד שאחרים יגלו כי הם מטופלים אצל הפסיכולוג. בגלל זה עזרה מקוונת בעילום שם הפכה לקרן כה חשובה לטיפול במחלות נפש.

אם הנך חווה בעיות בריאות נפשיות ומעוניין בקבלת עזרה מהמומחה בצורה אנונימית, ייתכן שתתהה האם טיפול מסוג זה יתאים במיוחד עבורך. בואו נרחיב על שיטת טיפול פסיכולוגית זו.

 

ייעוץ אנונימי של הפסיכולוג

 

טיפול וידאו אונליין עובד באותה צורה כמו הטיפול המסורתי הרגיל.
נמצא כי יעילות הטיפול האונליין זהה לזו של הטיפול פנים אל פנים, אך יחד עם זאת הוא מאפשר לשמור על האנונימיות המוחלטת בעת שיחה. אנשים שקיבלנו את שני סוגי הטיפולים מציינים כי התהליכים אינם שונים במדי זה מזה.
בצורה דומה הלקוחות משוחחים עם המטפל על הבעיות האישיות ומקבלים ייעוץ מומחי לאורך התהליך. השיחה מתרחש באותה צורה כמו שאם הייתה קורית במרכז טיפולי או במשרד המטפל.

למעשה, רבים מרגישים יותר בנוח כאשר השיחה עם פסיכותרפיסט מתבצעת באינטרנט מאחר והדבר מאפשר אנונימיות מוחלטת. זה עלול להתבטא אצל אנשים הסובלים מבעיות מסוימות, בעקיבותן הם חשים נוחות ובטחון רק בעת ההמצאות בביתם.
האפשרות לפנות לפסיכולוג בעילום שם מבלי לצאת לפומבי הינו דבר חיובי.
אחת הבעיות בעקבותיה עלולים לפנות למטפל מוסמך הינה הבידוד חברתי. הטיפולים הראשוניים לצורך ההתגברות על הבעיה עלולים להיות פשוטים יותר עבור הפציינט כאשר הם מתבצעים בשיטה המקוונת.

ישנו צורך לומר כי הטיפול האונליין יעיל באותה מידה כמו הטיפול המסורתי בזכות בעלי המקצוע עצמם וכישוריהם. פסיכולוגים העוסקים בשיטת טיפול האונליין הינם בעלי השכלה גבוהה, ניסיון וידע רב לצורך מתן עזרה מקצועית למטופליהם. אנשי מקצוע אלה מסורים לעבודתם באותה מידה כמו אלו העובדים בשיטה הרגילה פנים אל פנים.
ההבדל היחיד שנמצא בין השיטות הינו בנוחות המטופלים בטיפול.

 

עזרה פסיכולוגית אנונימית אונליין והתכתבות אנונימית עם הפסיכולוג

 

אנשים אשר מעריכים אנונימיות או אלו שפשוט לא מעוניינים לפרסם את ביקורם אצל הפסיכולוג זה נוח באותה המידה.
בשירותי סיוע פסיכולוגיים רבים כגון HelpPoint, באפשרותך לתקשר עם הפסיכולוג באנונימיות מוחלטת מאחר ואפילו בעת ההרמה אינך נדרש להזין פרטיך האישיים אלא עליך לבחור שם בדוי וכתובת מייל. לצורך אנונימיות מלאה בעת ההתקשרות עם המטפל באמצעות שיחת הווידאו, באפשרותך לכבות את המצלמה במחשב או בטלפון הנייד שלך כדי שהשני לא יוכל לראות אותך. עבור אותם הלקוחות שמתקשים בתקשורת הבין אישית ורוצים להישאר אנונימיים קיימת אפשרות של צ’אט (תכתובת מקוונת), באמצעותו יקבלו את עצות המטפל ועזרתו בהתכתבות בלבד. נשים אשר נמצאות במערכות יחסים עם אדם המתעלל בהן ואינן מסוגלות לנתק את הקשר הזה – ייעוץ אנונימי אונליין ( באמצעות שיחת ווידאו או הצ’אט) הינו צעד ראשון משמעותי עבורן בעוד שהן יכולות להפחית מהדאגה והפחד שהוא יגלה על כך.

 

 

טיפול פסיכולוגי דרך האינטרנט הינו בעל יתרונות רבים, ביניהם:

 

חסכון בזמן

אם אתה אדם עסוק, לא תמיד יש לך זמן לפגוש את הפסיכולוג המטפל באופן אישי. ככלל, פסיכולוגים בעלי לוחות זמנים מלאים והמטופל נדרש להתאים את עצמו אליו. כמו כן, הפסיכולוג לרוב מקבל רק באזור מסוים ובשעות מסוימות מה שעלול ליצור אי נוחות בשבילך. במקרה זה, ייעוץ אונליין הינו פתרון הרבה יותר נוח. עליך לסכם שעה שנוחה לשני הצדדים ובכך שום דקה מזמנך לא תהיה מבוזבזת לשווא.

ייעוץ פסיכולוגי אונליין לעיתים קרובות מהווה פתרון חסכוני

שיטת ייעוץ אונליין דרך האינטרנט לעתים קרובות הרבה יותר חסכונית משיטות המסורתיות של המפגש פנים אל פנים. פסיכולוגים רבים גובים סכומים גבוהים בגין כל שעת הטיפול שלהם.
אם הנך מעוניין בקבלת העזרה ללא צורך לשדוד בנק, שיטת הטיפול האונליין עם הפסיכולוג עלולה להיות מתאימה בשבילך. זוהי שיטה בעלת אותה יעילות והצלחה אך בו זמנית הרבה יותר נגישה.

מטפלים מקוונים גובים סכומים מופחתים יותר עבור השירותים שלהם מאחר ואינם נדרשים לכסות את ההוצאות עבור המשרד הטיפולי. אי צורך לשלם דמי שכירות עבור השטח המסחרי מאפשר למטפל להפחית מדמי הטיפול הנגבים מהמטופל. אתה יכול לקבל את העזרה שהנך מעוניין בה בלי להכניס את עצמך למצב כלכלי קשה.

 

עצה מפסיכולוג תוך הקפדה על אנונימיות

 

ללא קשר לסוג הטיפול הפסיכולוגי בו הנך זקוק, באפשרותך למצוא אותו באינטרנט. טיפול אונליין על ידי שיחות ווידאו יכול לעזור למטופלים הסובלים מדיכאון, חרדה, הפרעות אכילה, בעיות בתפקוד המיני, בעיות הצריכה של חומרים האסורים ועוד. זו שיטה שהוכחה כיעילה למיליוני אנשים ברחבי העולם.

אם הנך מעוניין להתחיל בטיפול פסיכולוגי בצורה אנונימית ולקבל את עצות המטפל במגוון נושאים, עליך לשקול מפגש וידאו או שיחה אנונימית עם הפסיכותרפיסט. זהו הפתרון הנבון ביותר עבור רבים מהאנשים.

 

פסיכולוג אנונימי

 

תיקחו את זמנכם על מנת להירשם לאתר ה- Helppoint. לצורך שמירה על הסודיות שלכם תוכלו לציין שם בדוי ולא להשאיר את מספר הטלפון. לאחר ההרשמה תעברו שאלון שבעזרתו יתאימו את הפסיכולוג המתאים ביותר עבורכם. הוא יעזור לכם לפתור בדיוק את הבעיה בה נתקלתם בחיים.
שיטת הייעוץ המקוונת תעניק לך קבלת העזרה בצורה הנוחה ביותר עם שמירה על האנונימיות שלך בכל עת. במידה והמצב שלך בזמן הנתון אינו במיטבו והנך זקוק ליד תומכת, אתה תמיד יכול לקבל אותה.
פסיכותרפיסטים מקוונים תמיד יהיו מוכנים לעזור לך תוך שמירה על אנונימיות מלאה של התקשורת בינכם. ברגע שתתחיל בתהליך תבחין בשיפורים משמעותיים בחייך ותוכל להתחיל להרגיש בצורה חיובית יותר בכיוון בו הנך הולך.

בנוסף להתייעצות וידאו אנונימית, תוכל לשמור על הקשר עם הפסיכולוג שלך באמצעות ההתכתבות עמו בצ’אט תוך שמירה על כל נהלי האנונימיות בשיחה.

ברגע שתהיו מוכנים להתקדם קדימה פשוט תפנו לפסיכולוג האונליין. אם תרצו להתגבר על בעיות הדיכאון או החרדה השקועים בכם ולהוציאו אותם מהחיים שלכם זוהי ההזדמנות הטובה בשבילכם .
אם הנכם זקוקים לייעוץ זוגי או סתם מעוניינים לדבר עם מישהו בצורה אנונימית על בעיותיכם האישיות, פסיכותרפיסטים העובדים אונליין כבר מחכים לכם.