טיפול משפחתי או ייעוץ מקוון מכסה מבוגרים, זוגות ומשפחות. טיפול משפחתי כולל עזרה למשפחה או קבוצה של אנשים בהתמודדות עם הבעיות שיש להם. פסיכולוגים משפחתיים שעובדים אונליין ברשת מספקים שירותים הקשורים טיפול משפחתי ועובדים במרכזי ייעוץ משפחתי או באופן אישי. דוגמאות למקרים בהם אנשים פונים לייעוץ משפחתי מקוון שניקרה גם ייעוץ אוליין:

  • אנשים מרגישים מדוכאים כשהם מתמודדים עם בן משפחה חולה נפש. פסיכולוגים יכולים לעזור לחבר משפחה עם מחלת נפש, ללמוד לשלוט טוב יותר בעצמו, או שהם יכולים לעזור לבני משפחה אחרים בטיפול במחלת הנפש.
  • טיפול פסיכולוגי מלמד מבוגרים, זוגות ומשפחות איך לפתור עימותים. פסיכולוג משפחתי יכול לעזור למשפחות להתמודד עם הסכסוכים שלהם כדי שזה לא יגיע למצב שלאלימות משפחתית, גירושין, או מנגנוני התמודדות לא בריאים אחרים.

באופן כללי, פסיכולוגים משפחתיים אשר מספקים את עזרתם אונליין או באינטרנט מתאימים עבור כל המבוגרים, זוגות, ומשפחות עם ילדים, ומספקים דרכים חדשות להיתמודדות אםתחושות שליליות במערכות יחסים וקשיים ביחסי משפחה, בחיי היומיום.

 

ייעוץ של פסיכולוג משפחתי אונליין

 

פסיכולוג נישואים, הידוע כיועץ נישואים, עוזר לזוגות להתמודד עם בעיות היחסים שלהם ומספק שירותי ייעוץ משפחתי לפתרון בעיות וסיוע. מטפלים ופסיכולוגים אלה מציעים מגוון רחב של שירותים בנוסף למאמצי ייעוץ הנישואין שלהם כחלק מרפואת הפסיכותרפיה שלהם. לנוחיותם של לקוחותיהם, פסיכולוגים ופסיכולוגים משפחתיים רבים זמינים גם אונליין באינטרנט.

הם מתמקדים בסיוע משפחתי באינטרנט בנושאים הבאים:

– בריאות נפש. יועץ משפחה או פסיכולוג יכולים לעזור לזוג להתמודד עם הפרעה דו קוטבית של בן משפחה אחד, או אם לשניהם יש הפרעה דו קוטבית.

– עוד דבר שמטפל משפחתי יכול לעשות בנישואים הוא לעזור לפתור מערכות יחסים ובעיות תקשורת. לעתים קרובות מערכות יחסים מתפרקות לא בגלל הבעיה עצמה, אלא בגלל ששני הצדדים לא יודעים איך לתקשר כראוי. כשאתה מפרש לא נכון מילים, זה יכול להוביל לעלימות במשפחה ולדרמות אחרות. עבודתו של הפסיכולוג הזוגי או המשפחתי, היא לעזור לשני הצדדים עם הבעיות האלה ועם בעיות האחרות שהם מתמודדים איתן.

– בעיות כלכליות. זה מכשול גדול במערכות יחסים. זוגות רבים מפרקים את נישואיהם בשל חוסר הגינות כלכלית או כתוצעה מהוצעות יתר של אחד מבני הזוג. כמובן, פסיכולוג משפחתי הוא לא רואה חשבון, אבל הוא יכול לעזור לאנשים להיות כנים יותר מבחינה כלכלית על ידי כך שהוא מלמ אותם איך לחסוך כסף, איך לדווח על הוצאות, ולטפל בכל בעיות נפשיות שעלולות לגרום להוצאות מוגזמות.
פסיכולוג משפחתי שעובד אונליין דרך האינטרנט, יכול לעזור עם בעיות אחרות. אתה אולי מרגיש שמערכת היחסים שלך רעילה מדי אפילו לשקול יצירת קשר עם מומחה משפחה, אבל אתה תהיה מופתע – מערכות יחסים שהיו בהריסות, יכולות להיות משוחזרות על ידי מציאת פסיכולוג לעינייני משפחה או פסיכולוג חברתי קליני, מתאים.

– גירושין. פסיכולוג נוסף שתוכלי לדבר איתו הוא מומחה לגירושין. לפעמים פסיכולוג נישואים לא יכול לעזור, ובני הזוג מחליט להתגרש. במקרה זה, אתה תהיה עזר על ידי פסיכולוגים המתמחים בגירושין.

 

אונליין עזרה מפסיכולוג משפחתי מקוון באינטרנט

 

כאשר מערכת היחסים מגיעה לשיאה או כאשר אתה מרגיש שהמשפחה שלך מתפרקת, זה לא מאוחר מדי לשנות משהו ולנסות להציל את המשפחה ואת מערכת היחסים. אתה יכול לעשות את הצעד הראשון, אפילו מבלי שתצתרך לעזוב את הבית שלך, וליצור קשר עם פסיכולוג בצורה מקוונת דרך האינטרנט אונליין. כידי לקבל יעוץ מפסיכולוג משפחתי, אתה יכול להשתמש באונליין צ ‘ אט אם פסיכולוג בנושאי משפחה, או באפשרות התייעצות דרך וידאו באינטרנט. כיום יש אתרים שבהם אין שום בעיה לקבל יעוץ פסיכולוגי מקוון, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להיכנס לאתר ולמלא שאלון קצר שבו אתה צריך לציין שיש את הבעיות שיש לך במשפחה. המערכת תבחר אוטומטית את המומחה המתאים ביותר לפתרון הבעיה שלך.